»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Zadnjih deset, petnajst let je Evropa veselo izvažala na primer premijske avtomobile, tudi na Kitajsko, in pri tem žela mastne dobičke. Govorimo o vseh večjih avtomobilskih korporacijah. Zdaj pa se je slika obrnila. Kako se bo izteklo, bo odvisno od Evrope kot celote, kako bo vse skupaj regulirala. Saj smo še vedno zelo odvisni od kitajskih izdelkov – oblačil, telefonov ...«
»Vse več ljudi si bo lahko privoščilo nakup električnega avtomobila. Seveda bodo ti avtomobili boljši, večje razdalje bo mogoče prevoziti z enim polnjenjem. Na drugi strani pa bo na trgu tudi vedno več rabljenih električnih avtomobilov, ki pa postajajo vedno bolj cenovno zanimivi.«
»Ali se bo zvišalo ali znižalo cene, je odvisno od samih preračunov. [...] UKC ves ta denar, ki ga nameni za plačilo krvi, krvnih pripravkov, dobi povrnjen od zavarovalnice.«
»Sistem je tako postavljen, da ceno formalno določi minister, ampak pove pa mu jo strokovni svet. In v strokovnem svetu imajo transfuziologi večino. 11 članov je, trenutno jih je noter šest. Sprejmejo lahko, da je Zemlja ploščata.«
»Z načinom prodaje novih avtomobilov smo se tako vrnili v čase in razmere v nekdanji državi, ki se jih spomnijo le starejši: do novega avtomobila je bilo težko priti, pa čeprav je kupec imel denar.«
»Če širijo seksistična stališča, s pozicije moči normalizirajo sovražni govor in legitimirajo diskriminacijo, kar je v nasprotju s prizadevanji za družbo enakih možnosti.«